Další věci jako je skalpel, řídké vteřinové lepidlo, aktivátor a epoxidové lepidlo už si musíme opatřit sami. Dále je dobré připravit si ještě zapalovač a pravítko cca 1 m a prodlužovací kabely délky 30 cm 4x.
Zajímavostí tohoto modelu je to, že byl postaven přímo na letišti LMK Jiřice a týž den zalétnut. Na stavbu, pokud se jí budete věnovat horlivě, stačí odpoledne cca 5 hodin.
Vše do sebe parádně zapadá, vše lícuje, není třeba nic brousit ani řezat, výjimkou jsou pouze šachty pro serva, a trochu je potřeba probrousit křídla, místa kde jsou přechody mezi křídlem a ovládanou plochou (křidýlkem) jak u hlavního křídla tak i u SOP a VOP.
Hlavní křídlo se slepí dohromady, vlepí se uhlíkové výztuhy zespodu a vrchu křídla, vyříznou se šachty pro serva, vloží se serva, protáhnou se kabely a celé křídlo se vsune a zalepí do trupu. Stejný postup je u VOP s výjimkou toho, že se neřežou šachty pro serva, ty jsou uložena v ocase v trupu, stejně tak je uloženo servo pro VOP.
Model létá tak jak jsem ještě žádný model z EPP létat neviděl. Jeho letové vlastnosti jsou úžasné, dá se s ním létat i za větrného počasí. Startovat je možné odhozem z ruky nebo rozjezdem po zemi. Letová doba se u tohoto modelu s tímto osazením, viz výše, pohybuje od 5 do 12 minut, záleží na stylu létání.
Rozpětí: 1,2 m
Délka: 1 m
Hmotnost: cca 500 g
Motor: elektrický střídavý s rotorovým pláštěm 380 W
Vrtule: APC EL 10x6
Serva: 4 x HS81
Regulátor: 40 A
Akumulátor: 3s Li-Pol 2200 mAh
Žádné komentáře:
Okomentovat